To make you feel my love

Ini judul lagu yang setidaknya udah aku puter lebih dari 10x dalam sehari 🙂 Lirik lagunya indah banget dan dari sekian banyak cover lagu ini aku paling suka yg dinyanyiin sama Sidney Mohede.

Pas nyanyi lagu ini, Sidney cuman akustikan pake gitar doang dan WOW  menurutku sih jadi lebih sentimentil dan menyentuh gitu deh *ala ala komentator*

Lagu aslinya ditulis sama Bob Dylan, dinyanyiin pertama kali sama Billy Joel dan dicover paling terkenal sama Adele (koreksi kalau salah ya).

Lirik lagunya :

When the rain is blowing in your face
And the whole world is on your case
I could offer you a warm embrace
To make you feel my love

When the evening shadows and the stars appear
And there is no one there to dry your tears
I could hold you for a million years
To make you feel my love

I know you haven’t made your mind up yet
But I would never do you wrong
I’ve known it from the moment that we met
No doubt in my mind where you belong

I’d go hungry, I’d go black and blue
I’d go crawling down the avenue
There’s nothing that I wouldn’t do
To make you feel my love

The storms are raging on the rollin’ sea
And on the highway of regret
The winds of change are blowing wild and free
You ain’t seen nothing like me yet

I could make you happy, make your dreams come true
Nothing that I wouldn’t do
Go to the ends of the earth for you
To make you feel my love

Iklan

Penulis: biruselalubaru

Seorang anak, seorang karyawan, seorang adik dan juga seorang kakak, pecinta liburan dan akhir pekan, pemikir kelas ringan, dunia itu abu abu tidak ada yang hanya jahat saja ataupun baik saja.

Tinggalkan Balasan

Isikan data di bawah atau klik salah satu ikon untuk log in:

Logo WordPress.com

You are commenting using your WordPress.com account. Logout / Ubah )

Gambar Twitter

You are commenting using your Twitter account. Logout / Ubah )

Foto Facebook

You are commenting using your Facebook account. Logout / Ubah )

Foto Google+

You are commenting using your Google+ account. Logout / Ubah )

Connecting to %s